torsdag 20 mars 2008

Önskar er alla en underbar påsk...

...så här såg det ut hemma hos mig våren 2007... svarta kuddar & plädar från SIA Lustgården, silverkuddar & svarta lackkuddar från mitt eget designföretag KAD-design, tavlor i svart glas med guld från KAD-design, fåtöljer & fotpallar från IKEA, turkosa koner i stengods från design Bellander, lampor från Antik & Loppis...

...vitt och somrigt kan man ju tycka... men jag älskar vitt och svart, MEN nu har jag tröttnat lite grann på det svarta... soffbord från Udesen Danmark......rokokolängderna kan man sätta på väggen, använda som duk eller annat roligt... hästhuvudet har jag köpt och målat svart med silverfärg, ljusstakar i fattigmanssilver från Udesen, vita rosor (ser verkligen äkta ut) från Baroness, guldkudde från KAD-design, gammalt ommålat skrivbord älskar älskar älskar det, högblankt svart ommålat nysilverfat med smycken, ljuskoppar från Village, halsband med pärlor från UNISEX by freddy wiman...

...nu ser det inte alls likadant ut hemma. Gjorde om i somras, slog ut en vägg och vips så blev vardagsrummet dubbelt så stort... Nya bilder på hemmet kommer snart...

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Ser härligt ut...men ska bli kul att se förändringen...väntar....

Önskar dig en Glad Påsk!
Miamaria

Vitt är vackert sa...

Wow! Va snyggt! Undra hur det då ser ut nu! Nyfiken man blev!! Vilket underbart skrivbord!

Önskar dig en riktigt God och Glad Påsk!

Kram Ellinor