lördag 29 mars 2008

Hej, jag heter Herr Sven!!!

Hej alla kära bloggare. Jag har undrat vad min matte håller på med på kvällarna, så därför kikar jag in här och kollar...




... jag bor här med min kusin Siri och hennes oborstade unge Roow, som snart är större än mig, uchan i mig...


... visst är jag snygg, jag tänker inte visa några bilder på Siri och Roow denna gång, det är nämligen jag som bestämmer det mesta här..

... här övar jag på Catwalken, lite nya moooves som min coach Hanna lärt mig...snyggt va...



...ja, nu undrar ni varför min mun ser så konstig ut, men jag gör faktiskt mig till lite, alltså grimarserar om ni förstår...


...jaja, nu avslutar jag med min sötsöta bild, jag hörde att matte sade att jag var sååååå söt på den här bilden, ja det är ju faktiskt sant, eller hur?...


...trallalalala...

4 kommentarer:

Lila sa...

SÅ SÖT!!!!!!!

Kika gärna in hos mig, behöver rådfrågning gällande tyg.

Kramis Lila

MiaMaria sa...

Hej!

Men så vacker man kan vara denna vita sötnos!

HA´det så gott denna söndag!
Miamaria

Love Your Homes sa...

Vad vore livet utan ett husdjur eller två, maken sover nu middag med vår kissekatt, han skall jobba i natt....maken alltså. Kissekatt sover då hos mig.
Detta blir en länk // Hälsningar Ia

Vintage sa...

Underbar katt!Är lite sugen på en vit,har alltid haft röda.Kramar susanne